Przejście do sekcji:
E-usługi
Procedura rejestracji i użytkowania
Krok 1. Należy poprawnie wypełnić wniosek o przyznanie loginu i hasła do systemu e-usługi.
Krok 1. Należy poprawnie wypełnić wniosek o przyznanie loginu i hasła do systemu e-usługi.
Krok 2. Po otrzymaniu hasła Użytkownik może zalogować się po raz pierwszy do systemu.
Krok 3. Podczas pierwszego logowania należy zmienić hasło. Nowe hasło należy przechowywać w bezpiecznym miejscu gdyż nie ma możliwości przypomnienia / odzyskania zapomnianego hasła. W przypadku utraty hasła należy przeprowadzić ponownie procedurę rejestracji.
Krok 4. Zmiana hasła przy pierwszym logowaniu. Otrzymane od TTBS hasło służy tylko do pierwszego zalogowania. Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze hasło startowe jest znane administratorowi systemu. Po zmianie hasła startowego na hasło utworzone przez Użytkownika nikt z pracowników TTBS nie będzie w stanie go odczytać. Służy to zachowaniu jak największej poufności danych. Drugim powodem jest wygoda Użytkownika - hasła startowe generowane są losowo i nie mają zbyt przyjaznej i łatwej do zapamiętania formy.
Aktywacje konta, zmiana haseł, problemy z logowaniem:
Aleksandra Filar - Starszy Inspektor, tel. 56 653 81 10, email: a.filar@ttbs.pl
Kliknij aby zalogować się do e-usług.
Formularz rejestracji w portalu e-usługi